fbpx

Investiční report a výhled pro říjen (október) od Dominika Kovaříka je nyní ke stažení zdarma.

Záznam ze včerejšího vysílání „Jak investovat do podhodnocených společností a zajistit růst svého akciového portfolia“:

Online Workshop v sobotu 30.4. a v neděli 1.5. od 20:00 – Nové 3 ověřené strategie založeném na Shameless Cloningu.

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Hledáme Tradery! Získejte 1 mil. Kč a obchodujte pro naši firmu. Přihlaste se na nedělní vysílání:

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Extra sleva 33% na software TradeStreet do neděle 28.11. + záznam z tréninku.

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Obchodujte živě bok po boku se mnou. Startujeme 31.3.
Živá obchodování, watchlisty, lekce pro začátečníky.

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Vánoční slevy u TradeSmart

pro prvních 100

Dní
Hodin
Minut
Sekund

Poslední den! Využijte Extra Vánoční slevy na kurzy a živá vysílání. Akce končí 31.12.

Co to je Fill Price (Cena při naplnění)? Trading Terminologie!

Co to je Fill Price (Cena při naplnění)?

Fill Price (Cena při naplnění) je termín odkazující na akt plnění příkazu k určitému finančnímu nástroji.

Jako obchodní termín se používá k popisu činnosti obchodování s finančními nástroji, jako jsou akcie, dluhopisy a další.

[click_to_tweet tweet=“Existuje několik parametrů, které musí být splněny, aby bylo zajištěno naplnění objednávky.“ quote=“Existuje několik parametrů, které musí být splněny, aby bylo zajištěno naplnění objednávky.“]

Tyto parametry se mohou lišit, což je důsledkem typu objednávky.

 

 

Jak to funguje?

Zde je příklad, jak lépe porozumět tomu, jak funguje Fill Price (Cena při naplnění).

Předpokládejme, že máme společnost A, kde je její stávající cena na trhu 25 USD za akcii.

V důsledku očekávaného poklesu ceny akcií se obchodník může rozhodnout, že uloží tržní objednávku s 50 akciemi.

Za současnou tržní cenu bude objednávka činit 1 250 USD a bude okamžitě naplněna při podání objednávky.

V takovém případě je cena za naplnění částkou, za kterou je transakce dokončena, což bude v té době nejlepší nabídkou a v tomto případě je to například těch 25 USD.

 

Tvůrce trhu (Market Maker)

Tohoto je dosaženo makléřem, kde se mu podaří směrovat obchod na tvůrce trhu, který je zodpovědný za vaše akcie.

Vaše objednávka k nákupu nebo prodeji bude dokončena včas a v některých případech mohou makléři získat další peníze prostřednictvím platby toku objednávek.

Jedním z takových případů je, že makléři posílají objednávku nejlevnějšímu tvůrci trhu.

To je běžné pro OTC trhy jako NASDAQ.

 

ECN

Tento systém má schopnost automaticky sjednávat příkazy k nákupu a prodeji bez zásahu makléře.

K použití systému je třeba umístit limitní příkazy, protože ECN je navržena a vyvinuta s algoritmy, které mají schopnost rychle sladit ceny různých finančních nástrojů.

 

Internalizace

Toto je místo, kde makléř vyplní objednávku za použití akcií dostupných nebo vlastněných makléřskou firmou.

Výsledkem je, že makléři jsou schopni rychle provést příkazy a konečně vydělat další peníze za spready.

 

 

Závěr

Co potřebujete vědět, je to, že makléři jsou povinni nabídnout obchodníkům a investorům nejlepší možnosti pro plnění objednávek.

Důvodem je to, že zvolená volba může ovlivnit vaší „bottom line.“

V důsledku toho může obchodník nebo investor skončit ztrátou.

Chcete-li tomu zabránit, je rozumné vybrat si renomovaného makléře s osvědčenou praxí.

 

 

V následujícím článku naší unikátní vzdělávací sérii o Trading terminologii se můžete těšit na téma: Trailing Stop.

 

Věříme, že Vám to pomohlo.

Tým TradeSmart.cz

Napsat komentář

Získejte exkluzivní přístup

Získejte přístup k živým vysíláním a novým videím od Dominika Kovaříka. Plus, buďte jedni z prvních, kteří získají přístup k novým skupinovým tréninkům. Vyplňte svůj e-mail.

Vaše osobní údaje (email) jsou v bezpečí. Budou zpracovány podle zásad ochrany osobních údajů, které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka „Získat přístup“ souhlasíte s tímto zpracováním pro odběr pravidelných emailů od Dominika po dobu max. 5 let. Svůj souhlas můžete kdykoliv zrušit skrz tlačítko „Odhlásit se“ v každém zaslaném e-mailu.