Zdravím Traders,
protože jsem dostal spousty dotazů, abych natočil úplně základní video o tom, jak a kde si stáhnout opční platformu TastyWorks, tak je tady.
Pokud byste chtěli ještě s něčím poradit ohledně této platformy, tak pište do komentáře níže.
Otevřít účet u Tasty Works můžete zde >>
Doufám, že to pomohlo.
DK
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda mám při registraci (zakládání účtu na Tastyworks) zvolit účet Margin nebo Cash, nějak se v tom nevyznám. Děkuji
Zdravím Filipe,
děkuji za dotaz. Napsal jsem na toto téma článek, kde rozebírám rozdíly mezi margin i cash účtem: https://www.tradesmart.cz/margin-nebo-cash-ucet-jaky-ucet-si-pro-sve-obchodovani-zvolit/
Doufám, že to pomůže.
DK
Dobrý den,
při registraci (zakládání účtu na Tastyworks) je požadováno TAX NUMBER. Jedná se o daňové číslo, tzv. DIČ tady u nás v ČR? V případě, že ho nemám, jak mám postupovat?
Díky
Dobrý den,
děkuji za dotaz. Mnoho lidí toto neví, ale každý má TAX number, i když nepodniká. Je to rodné číslo a před tím CZ.
Ať se daří!
DK
Dobrý den,při otevírání účtu na Tasty Works vyplním všechna pole s hvězdičkou a stále mě to nechce pustit dál (ve spodní části mi to píše ,,vyplňte všechna pole“) mluvím o první stránce kde je teprve jméno adresa a telefon. Co dělám špatně? – emil jsem potvrdil
Dobrý den, děkuji za dotaz, ale obávám se, že s tímto vám neporadím. Pokud jste si jistý, že máte vyplněné všechny pole a píše vám to „vyplňte všechna pole“, tak pak kontaktujte přímo TastyWorks, kde může být chyba. Případně to zkuste z jiného prohlížeče.
Zdravím,
také bojuji s registrací, vyplnil jsem vše co jsem mohl. Přišlo mi, že se mohu přihlásit. Tak jsem to provedl a heslo co jsem měl psané, tak nefungovalo. Poté jsem provedl změnu hesla a to taky psalo chybovou hlášku. Kontaktoval jsem support a dnes mi naspali že se na můj problém s přihlášením podívají za 7-9 dní.
Ikdyž hltám informace od Dominika každým dnem, stále se nemůžu do platforem dostat, jak na TW tak taky na TS.
Jinak Dominiku díky za Vaší práci, kdo chce informace si dohledá.
Kuba
Dobrý den, děkuji! Je možné, že se někdy takovéto technické potíže mohou objevit, mě se bohužel nic podobného nestalo, takže vám s tímto neporadím. Jedině je potřeba bombardovat brokera, aby se na to podíval, co nejrychleji. Ať se daří!
Dobrý den,
tak se zdá, že jsem skončil dříve než-li jsem začal. Chtěl jsem si stáhnout tastyworks, abych se mohl začít orientovat v problematice dříve než do toho skočím po hlavě, ale jaksi mě to nechce stáhnout s hláškou, že to nepodporuje můj procesor. Obnovu počítačového vybavení, které spolehlivě funguje zatím jaksi neplánuji.
Dobrý den, bohužel vám s tímto nedokáži pomoci. Zkuste jiného brokera např. Interactive brokers.